
Якщо Ви з якихось причин не додзвонилися до нас, будь ласка, залиште Ваш номер телефону і ми обов’язково Вам передзвонимо.
Якщо Ви бажаєте взяти обладнання для тестування, просимо прокоментувати Ваш номер телефону і ми обов'язково вам зателефонуємо.
Не заповнюйте ніяких форм, просто залиште свій телефон і консультант вирішить всі питання з оформлення замовлення.
Марат Люсьеныч, укажите кол-во и оформите предзаказ. Ваш мненджер свяжится с Вами в ближайшее время и сообщит информцию о сроках и стоимости.
+38 (067) 355-53-23
+38 (073) 355-53-23
+38 (095) 355-53-23
+38 (044) 355-53-23
Одними з головних принципів роботи GCOM є виключно офіційні поставки, перевірений якісний продукт та відмінний сервіс. Компанія зацікавлена надати необхідну допомогу й підтримку нашому партнеру на будь-якому етапі співпраці. Саме тому, при виведенні нового для українського ринку бренду, ми подбали про створення сервісу Технічної підтримки - Support GCOM на базі власних фахівців та офіційних представників компанії GCOM Technology.
Ми дуже ретельно вивчили ринок України та можливості наших конкурентів, і можемо з упевненістю сказати, що подібним сервісом не може похвалитися жоден постачальник телекомунікаційного обладнання, в тому числі і всесвітньо відомих брендів.
Так що ж таке Support GCOM? Давайте по порядку.
Особистий кабінет клієнта в Системі Технічної Підтримки Help Desk
Support GCOM – це
За період роботи технічної підтримки Support GCOM в Україні не було жодного звернення або повернення через поломки, що підтверджує надійність та відмінну якість продукції GCOM.
Асортимент продуктової лінійки GCOM включає в себе обладнання для комплексного побудови Ethernet та EPON/GPON мереж, серед яких:
КОНТАКТИ Support GCOM:
Телефони: +38 (044) 221-01-80, +38 (063) 361-35-33 (Viber/Telegram)
E-mail: [email protected]
Skype: live:support.gcom
Вхід до Особистого кабінету для зареєстрованих клієнтів в системі Help Desk доступний за посиланням: support.gcom.com.ua
Також звертаємо Вашу увагу на те, що прийом дзвінків та запитів від клієнтів відбувається в робочі дні, з понеділка по п’ятницю, з 09:00 до 18:00. Якщо Ваш запит було направлено в вихідний день, інженери Технічної Підтримки обов’язково візьмуть вашу заявку у роботу в робочий час.
GCOM — комплексне рішення для побудови телекомунікаційних мереж!
Слідкуйте за новинами на сайті та підписуйтесь на наші сторінки в соціальних мережах: Фейсбук, Інстаграм, LinkedIn, Телеграм-канал
Проведене опитування на найбільший uptime обладнання GCOM, показав відмінні результати.
Одними з головних принципів роботи «GCOM» є виключно офіційні поставки, перевірений якісний продукт і відмінний сервіс. Компанія зацікавлена надати необхідну допомогу і підтримку нашому партнеру на будь-якому етапі співпраці
Компанія «Технології мереж» проводить розпродаж складських залишків мережевого обладнання, кабелю і компонентів для побудови телекомунікаційних мереж за зниженими цінами!