RU | UA

+38 (067) 355-53-23

+38 (073) 355-53-23

+38 (095) 355-53-23

+38 (044) 355-53-23

Support GCOM – унікальне рішення на ринку телекомунікаційного обладнання

 

Одними з головних принципів роботи GCOM є виключно офіційні поставки, перевірений якісний продукт та відмінний сервіс. Компанія зацікавлена ​​надати необхідну допомогу й підтримку нашому партнеру на будь-якому етапі співпраці. Саме тому, при виведенні нового для українського ринку бренду, ми подбали про створення сервісу Технічної підтримки - Support GCOM на базі власних фахівців та офіційних представників компанії GCOM Technology.

 

Ми дуже ретельно вивчили ринок України та можливості наших конкурентів, і можемо з упевненістю сказати, що подібним сервісом не може похвалитися жоден постачальник телекомунікаційного обладнання, в тому числі і всесвітньо відомих брендів.

 

Так що ж таке Support GCOM? Давайте по порядку.

 

Особистий кабінет клієнта в Системі Технічної Підтримки Help Desk

 

Support GCOM – це

  • Консалтинг та оперативна технічна підтримка
  • Навчальні програми для адміністраторів мережі по роботі з обладнанням GCOM
  • Робота з заявками будь-якої складності
  • 3-хрівнева система обробки заявок
  • Контроль виконання заявки – дозволяє здійснювати управління й відстежування заявки, онлайн взаємодія з фахівцями, узгодження термінів та ін.
  • Обмін і надання технічної документації (конфігурації, мануали і т.п.)
  • Підмінний фонд – надання аналогічної моделі обладнання для користування на період проведення ремонту або діагностики причин поломок (перелік моделей вказано в каталозі товарів)
  • Зручні засоби зв’язку (Skype, Viber, Telegram та ін.)

За період роботи технічної підтримки Support GCOM в Україні не було жодного звернення або повернення через поломки, що підтверджує надійність та відмінну якість продукції GCOM.

Асортимент продуктової лінійки GCOM включає в себе обладнання для комплексного побудови Ethernet та EPON/GPON мереж, серед яких:

КОНТАКТИ Support GCOM:

Телефони: +38 (044) 221-01-80, +38 (063) 361-35-33 (Viber/Telegram)

E-mail: [email protected]

Skype: live:support.gcom

Вхід до Особистого кабінету для зареєстрованих клієнтів в системі Help Desk доступний за посиланням: support.gcom.com.ua

Також звертаємо Вашу увагу на те, що прийом дзвінків та запитів від клієнтів відбувається в робочі дні, з понеділка по п’ятницю, з 09:00 до 18:00. Якщо Ваш запит було направлено в вихідний день, інженери Технічної Підтримки обов’язково візьмуть вашу заявку у роботу в робочий час.

 

GCOM — комплексне рішення для побудови телекомунікаційних мереж!

Слідкуйте за новинами на сайті та підписуйтесь на наші сторінки в соціальних мережах: ФейсбукІнстаграмLinkedInТелеграм-канал

 

 

Схожі статті

16
11
21
Нам 15 років!!!

Сьогодні команда Технології Мереж святкує своє 15 День Народження!!!!!!!

17
03
21
Безперебійна робота обладнання GCOM

Проведене опитування на найбільший uptime обладнання GCOM, показав відмінні результати.

04
03
21
При покупці 5 штук комутаторів рівня L2 GCOM S2600-28SC. Отримай 10 штук модулів оптичних 3K SFP у подарунок!!!

Купуючи 5 штук керованих комутаторів GCOM рівня L2 S2600-28SC, гарантовано отримуєш 10 штук модулів оптичних 3K SFP у подарунок