RU | UA

+38 (067) 355-53-23

+38 (073) 355-53-23

+38 (095) 355-53-23

+38 (044) 355-53-23

WI-FI в метро, як це працює?

Останнім часом, Wi-Fi став однією з невід'ємних потреб сучасного суспільства, тому пропонуємо Вам розібратися, як і за допомогою яких технологій, він функціонує в важкодоступних місцях - наприклад, в метрополітені. 

 

Розгортання WI-FI в метро - нетипове завдання. Для отримання Інтернету на станції метро, ​​можна просто опустити кабель з поверхні, здійснивши необхідні монтажні роботи. Але, слід зазначити, що основну частину свого часу пасажири знаходяться в русі по бетонованих тунелях, що є однією з найбільш несприятливих умов для бездротового зв'язку. Вирішення цієї проблеми полягає у використанні радіоканалу між базовими станціями в тунелі і головними вагонами поїзда. Ця система куди економічніша і надійніша, ніж випромінюючий кабель. На станціях метрополітену встановлюються серверні стійки, від яких кабель тягнеться до розташованих на відстані приблизно 450 метрів один від одного базових станцій в тунелі. Паралельно з оптичним кабелем розміщується кабель електроживлення від підстанції. Під час проходження в метро, ​​плавникові антени-роутери, що розміщені на крайніх вагонах складу, плавно переходять від однієї станції в перегоні до іншої, що дає можливість не створювати розриву в мережі. При цьому використовується пропріетарний радіо протокол від виробника базових станцій, який працює в діапазоні 5 ГГц і WI-FI роутери. Між двома головними вагонами поїзда прокладається кабель по всій довжині складу, а у всіх вагонах розміщена своя точка доступу. У старих поїздах номерних серій вона розташована в торці вагонів, а в нових - під стельовою панеллю. Система реалізується таким чином, що якщо від складу відчепити один з головних вагонів, то другий все одно забезпечить поїзд інтернетом, оскільки фактично, склад розділений на дві частини і кожна є незалежною мережею. До того ж, вагони можна відчіплювати і переставляти між складами, ніякого додаткового налаштування обладнання після з'єднання роз'ємів не потрібно. Щодо безпеки, то і в вагонах і в тунелях усі ящики з обладнанням оснащуються капсулами з порошком, які в разі нагрівання вибухають і гасять пожежу спеціальною сумішшю. Прокладка волоконно-оптичного кабелю в тунелі, а також безпосередньо в вагонах відбувається в нічний час, за 1 зміну можна підключити близько 2-3 км. тунелю, а на оснащення поїзда бригадою з восьми чоловік потрібно близько 12 годин. Кожен поїзд підключається до мережі на швидкості до 100 Мбіт/сек. при загальній пропускній здатності в 20 Гбіт/сек.

 

Про Wi-Fi в метро вже йдуть розмови в Лос-Анджелесі, але, варто відзначити, що мова йде тільки про роутери на станціях, але не в тунелях. Подібні мережі вже працюють в Торонто, Лондоні.

 

Схожі статті

16
11
21
Нам 15 років!!!

Сьогодні команда Технології Мереж святкує своє 15 День Народження!!!!!!!

17
03
21
Безперебійна робота обладнання GCOM

Проведене опитування на найбільший uptime обладнання GCOM, показав відмінні результати.

04
03
21
При покупці 5 штук комутаторів рівня L2 GCOM S2600-28SC. Отримай 10 штук модулів оптичних 3K SFP у подарунок!!!

Купуючи 5 штук керованих комутаторів GCOM рівня L2 S2600-28SC, гарантовано отримуєш 10 штук модулів оптичних 3K SFP у подарунок